dijous, 8 de desembre del 2016

LLETRA "QUAN SOMRIUS"

Esta és la lletra de la cançó que cantarem famílies, xiquets i xiquetes i personal del centre el proper divendres 16 de desembre. També teniu l'enllaç on podeu escoltar-la.


  
Ara que la nit s'ha fet més llarga, 
ara que les fulles ballen danses al racó. 
Ara que els carrers estan de festa, 
avui que la fred duu tants records. 

Ara que sobren les paraules, 
ara que el vent bufa tant fort. 
Avui que no em fa falta veure't ni tant sols parlar, 
per saber que estas al meu costat. 

[ChORUS]: 
És Nadal al teu cor, 
quan somrius content de veure'm, 
quan la nit es fa més freda, 
quan t'abraçes al meu cos. 
I les llums de colors, 
m'il·luminen nit i dia, 
les encens amb el somriure, 
quan em parles amb el cor. 

És el buit que deixes quan t'aixeques, 
és el buit que es fa a casa quan no hi ha ningú. 
Són petits detalls tot el que em queden, 
com queda al jersei un cabell llarg. 
Vas dir que mai més tornaries, 
el temps pacient ha anat passant. 
Qui havia de dir que avui estaries esperant, 
que ens trobéssim junts al teu costat. 

[ChORUS]: 
És Nadal al meu cor, 
quan somric content de veure't, 
quan la nit es fa més neta, 
quan m'abraço al teu cos. 
I les llums de colors, 
m'il·luminen nit i dia, 
les encén el teu somriure, 
quan et parlo amb el cor.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada